antje
Administrator
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 2348
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:14, 23 Lut 2009 Temat postu: regulamin |
|
|
Administratorzy i moderatorzy podejmą starania mające na celu usuwanie wszelkich uznawanych za obraźliwe materiałów jak najszybciej, jednakże nie jest możliwe przeczytanie każdej wiadomości. Zgadzasz się więc, że zawartość każdego postu na tym forum wyraża poglądy i opinie jego autora a nie administratorów (poza wiadomościami pisanymi przez nich).
Zgadzasz się nie pisać żadnych obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów. Przyjmujesz do wiadomości, że administratorzy tego forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli zajdzie taka potrzeba. Jako użytkownik zgadzasz się, że wszystkie informacje, które wpiszesz będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże administratorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.
1. Każdy użytkownik ma prawo do wyrażania tu swojego zdania zgodnie z regulaminem forum i regulaminem fora.pl/
2. Każdy użytkownik, rejestrując się, jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem.
3. Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu.
4. Wątki powinny być umieszczane we właściwych działach. Przed napisaniem tematu sprawdź, czy temat o tym samym, lub podobnym wątku nie istnieje już na forum.
5. Aby przed założeniem nowego wątku dowiedzieć się czy taki już nie istnieje, należy skorzystać z forumowej wyszukiwarki.
6. Niedopuszczalne jest umieszczanie na łamach forum treści uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe i naruszających zasady etykiety, wypowiadać się w sposób naruszający obowiązujące normy społeczne, obrażania w wypowiedziach użytkowników Forum, ich światopoglądu i przekonań, poprzez pomawianie, poniżanie, szyderstwa i okazywanie pogardy oraz celowego wywoływania sporów.
7. Zabrania się rejestracji i korzystania z forum z więcej niż jednego loginu (konta), chyba że zostało to zgłoszone i uzyskało zgodę Administracji.
8. Zmiana loginu jest możliwa i może nastąpić jedynie w szczególnych przypadkach za zgodą administratorów.
9. Wiadomości na forum i komentarze powinny być napisane zgodnie z zasadami gramatyki, ortografii i interpunkcji języka polskiego; polskie znaki diakrytyczne nie są wymagane, acz zalecane.
10. Zanim wyślesz swoją wiadomość przeczytaj ją dokładnie: sprawdź, czy nie zawiera błędów, czy wnosi coś do dyskusji i czy jest na temat.
11. Zbędne dyskusje są zabronione. Wszelkie sytuacje konfliktowe powinny być rozwiązywane przez zainteresowanych poza Forum.
12. Na forum zabrania się publikowania prywatnej korespondencji, otrzymanej przez PW i e-mail oraz w każdej innej formie (np. rozmowa poprzez komunikator) bez wyraźnej zgody zarówno autora, jak i odbiorcy treści.
13. Uprasza się, by linki w tematach Linki oraz Muzyka w dziale part opatrzone były krótkim komentarzem (bądź tytuł, wykonawca) w celu ułatwienia użytkownikom identyfikacji zamieszczanych odnośników i ogólnej przejrzystości na forum.
14. Notoryczne łamanie regulaminu forum będzie karane ostrzeżeniami, a w skrajnych przypadkach banicją (usunięciem użytkownika z forum).
15. Administratorzy i moderatorzy mają prawo do edycji, poprawiania, kasowania, przenoszenia tematu lub postu, który narusza regulamin.
16. Administratorzy mają prawo usunąć daną osobę / post z Forum bez podania przyczyny. Decyzje administratora są ostateczne i nie podlegają dyskusji.
17. Czerwony kolor czcionki zarezerwowany jest wyłącznie dla Administratorów (nie obowiązuje w dziale ‘konfesjonał’)
18. Administratorzy mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku, gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń.
19. Użytkownik, który złamie regulamin i tym samym otrzyma ostrzeżenie traci na pół roku wszystkie dodatkowe przywileje (tj. moderacja, dostęp do działu ukrytego). Ostrzeżenia ulegają po pół roku przedawnieniu, o ile sytuacja łamania regulaminu się nie powtórzy.
20. Profil użytkownika, podpis, album nie może zawierać nic co promuje chorobę, jaką jest anoreksja, bulimia. Zabrania się także zamieszczania na forum wszelkich materiałów lub odnośników do materiałów, które naruszają powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
21. Administratorzy forum zastrzegają sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie.
FORUM NIE PROPAGUJE / NIE PROMUJE ANOREKSJI I BULIMII.
antje.
Ostatnio zmieniony przez antje dnia Wto 19:45, 18 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|